Serwis produktów marki Triopo

Naprawą i serwisowaniem produktów marki Triopo zajmuje się F-Service z Krakowa. Realizuje on pełen zakres napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. Zgłoszenia usługi serwisowej można dokonać bezpośrednio w Serwisie lub osobiście w punkcie zakupu produktu. Wszystkie niezbędne informacje o kosztach, czasie realizacji naprawy itp. można znaleźć poniżej. 

Warunki gwarancji

Wszystkie produkty marki Triopo objęte są 24-miesięczną gwarancją od momentu zakupu z wyjątkiem:

  • palników lamp błyskowych, w przypadku których okres gwarancji wynosi 3 miesiące
  • akumulatorów, w przypadku których okres gwarancji wynosi 6 miesięcy
  • przewodów połączeniowych, na które gwarancja nie jest udzielana.

Zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy o sprzedaży konsumenckiej, gwarancja udzielana przez właściciela marki Triopo na produkty marki Triopo, nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

 

Podstawowe zasady użytkowania produktów marki Triopo

  • W przypadku gdy pojawią się uszkodzenia lub gdy urządzenie przestanie działać poprawnie należy niezwłocznie skontaktować się z autoryzowanym serwisem produktów marki Triopo.
  • Wszelkie zmiany w konstrukcji urządzenia dokonywane na własną rękę są niedopuszczalne i skutkują natychmiastową utratą gwarancji.
  • Wszelkie uszkodzenia mechaniczne oraz wynikłe z niewłaściwego użytkowania urządzenia nie są objęte gwarancją.
  • Naprawy dokonywane przez nieautoryzowany serwis skutkują utratą gwarancji.
  • Producent nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wynikłe z użytkowania sprzętu w sposób niezgodny z zapisami instrukcji obsługi.
  • Szczegółowe zasady korzystania z produktów są zawarte w ich instrukcjach obsługi.

Naprawa gwarancyjna

Podstawą wykonania naprawy gwarancyjnej jest dowód zakupu produktu wystawiony w jednym z krajów europejskich. Jeśli klient nie dostarczy odpowiedniego dokumentu, Serwis jest upoważniony do naliczenia opłaty za wykonanie usługi serwisowej.

Czas realizacji usługi

W ciągu 10 dni roboczych Serwis dokona analizy usterki oraz poinformuje Klienta o statusie naprawy sprzętu. Standardowy czas wykonania usługi serwisowej, zgodnie z przepisami prawa może wynieść do 30 dni roboczych. Serwis dołoży wszelkich starań, aby usterka została usunięta w jak najkrótszym czasie.

Odrzucenie gwarancji

Serwis ma prawo do podjęcia decyzji, że zgłaszana usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej. W takim przypadku Klient otrzyma wycenę naprawy pogwarancyjnej sprzętu.


Naprawa pogwarancyjna

W każdej chwili Klient może zgłosić do naprawy produkt nieobjęty gwarancją. Przed wykonaniem usługi Serwis dokona bezpłatnej ekspertyzy usterki oraz za pomocą poczty elektronicznej prześle do akceptacji Klienta wycenę naprawy i przybliżony czas jej realizacji.


Koszty transportu

W przypadku produktów objętych gwarancją koszty dostarczenia sprzętu do Serwisu pokrywa Klient. Koszty zwrotu serwisowanego towaru do Klienta ponosi Serwis.

Kosztami transportu produktów nieobjętych gwarancją obciążany jest Klient.


Płatność za usługi serwisowe

Płatność za wykonaną usługę serwisową jest za każdym razem indywidualnie ustalana z klientem.

Kontakt z Serwisem

F-Service
ul. Płk. Dąbka 17, 30-732 Kraków
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
+48 12 270 12 81

Serwis czynny od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00

FaLang translation system by Faboba

Nasza strona używa plików cookies wyłącznie w celu ułatwienia jej przeglądania!

Nasza strona używa plików cookies wyłącznie w celu ułatwienia jej przeglądania!

OK